6f583e47 canım malesef 1 2 ay sonra tamamen emmeyi bırakıyorlar. Bende böyleydim mama vermemek için çok direndim bu sefer de beslenme reddi yaşadık biberonuda istemiyordu kaşıkla bardakla asla istemiyordu aç kalsada içmiyordu bende çok üzülüp ağlıyordum. Sağdığım sütleri buzluğa koydum şu an ek gıdada pürelerine çorbalarına katıyorum. Aktif olarak emmiyor artık mama veriyorum. Üzüntüden ve gün içinde çok fazla sağım yapamamaktan dolayı çok azaldı sütüm hala kesilmedi ama sağınca çok az çıkıyor. Ben 3 ay mücadele ettim bu durumla geçmedi. Ayakta zıplayarak oturarak çömelerek duşta karanlıkta herşeyi denedim ama olmadı vicdanen çok rahatım elimden gelen herşeyi yaptım. Umarım düzelir. Ama malesef bu yanıda var bu işin. Sen pes etme herşeyi dene ama artık olmuyorsa. 4 5 aylık bebekler büyük olduğu ve artık dış dünyayı kısmen keşfettikleri için emzirme danışmanlığından alınan yardımında bir faydası olmuyor . Çevreye ilgileri daha fazla oluyor bebeklerin o an emmek yerine başka şeylerle ilgilenmek istiyorlar.