ceyda3 Kızlar bebeğim tam 3 aylık ve nerdeyse 10 gündür beslenme reddi yaşıyoruz, mamayı 10 ml anca içiyor göğsümü çok aç gibi alıyor ağlayarak geri bırakıyor çok sütümde yok ☹️ ne yapcam bilmiyorum başına gelen var mı ??
sarilokumumm ceyda3 bizde de aynı durum var emmiyor atıyor mamayı 60 ml veriyordum zaten sütüm yetersiz doyurucu değil bir de az kilo alınca arttır dedi dr şimdi 90 veriyorum ama dinlene dinlene 🙄
hayalanne ceyda3 var canım var olmaz mı oldu emin ol o ataklar ayda bir oluyo inan bana sıkma canını sen emzirmeyi dene hep eninde sonunda pes etcek inadında bebek bak benim kızın 10 aylık oldu geriye bakıyorum da sorunsuz gecen ayım varmı yok 😊ama geçiyor emin ol
Gulsahcam ceyda3 bu durumu bende yaşadım o kadar zor bir süreç ki kaşıklı biberonlâ verdim verince ağlıyor emzirmiyorum sağarak veriyorum bibrrondan içiyor 20 ml falan filan derken 1 ay böyle gitti sonra bu sebepten dolayı doktora gittim ağlamadan veriyorsan istememesi normal dedi ama benim çocuk 5 saatte dursa ağlamıyor acıkma hisssi yok sanki sonra bu süreç düzeldi uykularında ver uykularında alıyordu benim kız şimdi ıyi geçiyor ama zor bir süreç
ceyda3 sarilokumumm dinlene dinlene içiyorsa yne iyi şükredn bizimki hiçç içmiyor zorla kaşıkla 30 içirebiliyorum yoksa kendisi 10 15 ml içip bırakıyor ☹️ normalde 60 la doymazdı büyüdü daha çok içmesi lazım
hayalanne ceyda3 benımki uzun sürdü hem emmek istiyordu hep geri carpılmış gibi geri cekiyodu kendını hatırlıyorumda simdi gülesim geliyo deli kızım ya 😂 ama o zaman bunun için ağlıyordum oysaki ah. 3.ay bir ay sürmüştü inanın nerdeyse . Uykulu halde emiyordu sadece ama sükür gecerli kilo alıyordu. 2900doğmuştu kızım 3ay 1.200kilo aldı sonra herkes gibi hareketlenince kilo alımı azaldı tabi sizinkide 600gr dan fazla alıyorsa sorun etmeyin ama sık sık emzirin
hayalanne Önce emzirin sonra mamayı verin 2saatte bir. havada aldırın azcık siz pes etmeyin bebek edercek max 2hafta sürer. Benimki 3hafta emmeme krizlerine giriyordu bide ben mamada vermiyodum sadece meme ama atlattık sukur eminim herkes atlatır ben atlattıysam
toprak35_ Bebegim 2 aylık aşıdan sonra red etti memeyi 3 ay 20 gunluk suan geceleri dışında emziremiyorım almıyor biberon kabul etmıyor parmak yöntemi ile doyuruyorum şırınga ile süt sağıp sonra mama desteği zaten sütüm yok derecede az onuda içmemek için direniyor bakalım ne zamana kadar böle gidicez