İyi akşamlar kvdeler bizdeydş çay içiyodukw6 yaşındaki kızımda lolipop vardı sonra 1 yaşındaki oğlum agladı kızıma götür onu dedim neyse aglayınca lolipopun üstündeki jelatini çıkarmadan verdim oglum kucagımdaydı kafa dalmıştım bi baktım öğürüyor elim ayagıma dolandı ters çevirdim şimdi resim atıcam okadar yerini ısırmış parmagımı soktum kustu çıkardı sonra yuttugu parçayı sonra hiçbi sıkıntı olmadı oglumda çıkardıgı parçayı bitleştirdim bir parça daha eksikti 1 cm o yok yuttumu yoksa bogazınamı takıldı bilmiorum şu an durumu iyi ama 