Sessizgelin55 o zaman gün içerisinde yapabildiğin kadar hatta nerdeyse her emzirmede ten tene temas kur bebeği hiç zorlama koynuna yatır onun sadece bezi olsun seninde üstünde hiçbir şey olmasın başı göğsüne yakın olsun arada süt sık meme ucuna sürdür sütü, kendisi memeye gelmeye aramaya başlayacaktır ağız açıklığını yakaladığında da kavrat memeyi, çünkü bende 15 gün kadar emziremedim uç yoktu ve kavratamıyordum her emzirme öncesi enjektör ile vakumladım ve olabildiğinde ten tene temas kurdum en iyi emmelerini temas halindeyken yapmıştı hatta , memeyi ben hiç ellemeden kendi kavrıyordu