Sunaakkus Biz de 2,5 aylıkken yaptırdık. Bizim lokal ve dikişli oldu işlem. Eğer sizin de böyle olacaksa işlem sırasında uyuması iyi olur çünkü bacaklarını sabitledikleri için bir süre sonra sinirlenip ağlamaya başlıyorlar. Uyuşma geçtikten sonra huysuzlanmaya başlıyor ağrı kesici şurup 2,5 ml verdik çok şükür rahatladı. İlk ve ikinci gün biraz ağrılı geçti ve karton bardağı çıkardığımız ilk gün yani beşinci günün sonunda biraz huzursuzlandı sonra geçti gitti. Şimdiden geçmiş olsun delikanlıya 🥰