Kizlar 25 günlük bebegimin bi kac gundur sadece yuzunde kizariklik minik sivilce tarzinda biseyler cikti dr fotograf gonderdik önce isilik dedi biraz artınca tekrar gönderdik toksit eritem dedi bi iki haftaya gecer dedi yenidoganlarda görülen bise dedi ama ben emin olamadim alerji gibi geldi emince daha belli oluyorlar sanki sizler alerjiyi nasil anladiniz acaba bilgilendirirmisniz