Busesrmz bir doktora götürün benimde oğlumun öyle ilk doğduğunda kalbe giden damarda daralma ve delik vardı kalpte o yüzden dedi doktor 4 aylıkken daralma düzelmiş delikte kapanmıştı 22 aylık ama 2 aydır yine aşırı terliyor kafası resmen sıksam suyu çıkçak randevu aldım götürücem d vitamini eksikliği de yapıyormuş genetikte olabiliyormuş ama içimizin rahat etmesi için götürmeliyiz bence