Bozkurt o baş ağrısı bendede çok oldu ve abartmıyorum bir ay sürdü. Umarım sizin o kadar sürmez tabiki. Ama malesef parol ve minoset kesmiyor nescafe içmemde bi işe yaramadı. Çok kötü olup daha fazla dayanamayınca acile gidip iğne vurdurdum üç kere. Tabi ondan sonra 3 saat emzirmedim ve ilk gelen sütü sağıp attım. Ondan sonra emzirdim. O aradaki sürede mama vermiştim. Malesef önerebiliceğim başka birşey yok. Geçmiş olsun🙏🏻