Kubrasen93 Kizlar bebem bu ara tabiri caizde pacamda ayrilmio herseyi aglayarak yaptirmak istiyor Tuturdumu tuturuyo biseyi yapana kadarda aglio napicagimk sasirdim surekli balkona cikmak istyo 😂😂 sizin bebelerde durum ne 😁 yada duzelecekmi bu durum
Berraaanurr123 Kubrasen93 aynı durum bizdede var ağlayarak istediğini yaptırmaya çalışıyo ve yanımdan ayrılmaz .elimde kürdan vardı almak istedi sakladım gitti dedim gittiiiii diye ağladı baya biiii
Fatmaaker Benimde oğlum 1 yaşında bu dönem anneden ayrı kalacağı korkusundanmış hiç ayrılmıyor büyüyor olması yeni dönem bebelere annelere güç versin Allahım 💓
Kubrasen93 Fatmaaker yemek yaparken bile kucagima almami istiyo evi supururken o kucagmdayken supurmemi istyo yapiscaz ikimiz yani 😂😂 ama birde parmagimi tutup beni istedigi yere goturmesi okdr hosuma gidoki buyumus diorum ya 😇😁
Kubrasen93 Berraaanurr123 haha ya aglasammi gulsemmi bilemiorum halime 😂😂 benim kizimda son zamanlarsa eline krem alip kremle uyuyo 🤣🤣 elinden alincada aglio haykirarak cani acirmiscasina 🤣🤣
Berraaanurr123 Kubrasen93 evet ya bu dönem benim dedğim olacak dönemi herhalde nerde zararlı gereksiz şey var onu alırlar 😂