Yeter artık yasak yasak hastalanan hastalansın iyileşen iyileşsin nereye kadar böyle devam edeceğiz tüm ülkelerde maske bile takmıyorlar yorulduk,sıkıldık bıktık sanki böyle olunca virüs bitiyor millet sıkıldıkça kendini daha çok dışarı atıyor süre kısıtlı olunca çarşılar daha kalabalık