Oznur o dönemde galiba çoğunluk yaşıyor bunu bizde 3 buçuk aylıkken sıkıntı yaşadık bi süre sonra geçti üzülme uykulu iken vermeye çalış ben böyle böyle aştım ama sakın vermeyi bırakma şu an 4 buçuk aylığız şimdide diş ile uğraşıyoruz o yüzden iştahsızlık var yani her dönem birşey çıkıyo🤷♀️🤦♀️ her şeye rağmen çok şükür 🙏