Arkadaşlar kızım 7.5 aylık üç dört gün önce 37.8 i geçmeyen ateşleri oldu hiç dişi çıkmadığı için ben acaba diş mi dedm ama bugun fark ettm ki vücudunda döküntüker olnaya başlamış ateş düştü aslnda ama iki gecedir sabaha kdr uyumadı gün içinde sürekli ağladı sizce diş sıkıntısı mı yoksa 6. Hastalık mı geçiriyor doktora götürmek gerekir mi