Nicunurse Merhabar 15 günlük bebeğim var bebeğim emdikten sonra wee bayb manuel göğüs pompasıyla iki göğsümü sağdım ve 60 ml süt çıktı süt sağma poşetine koydum ve buzluğa attım ileri için biriktirmek istiyorum nasıl ve nekadar zamanda kullanmam lazım
Nbg_26 Nicunurse canım 3-3-3 kuralı var, oda sıcaklığında 3 saat, dolapta 3 gün, derin dondurucuda 3 ay. Buna göre kullanabilirsin sütlerini