Selam,
bebeğim doğduğundan beri emmesini başaramadı, ya sürekli boğazına takılıyordu, biraz büyüyünce bu durumu farketti ve emmemeye başladı, ardından 4.ay atağı geldi tamamen reddetmeye başladı,o bukadar çok emmeyince hiçbir zaman öyle dolu dolu sütüm ol madı,olanı düzenli olarak sağıp hem çoğaltmaya hemde bebek emmediği için kaybetmemek için sağdım, sabah 100 cc çıkan süt akşam 30 cc ye kadar düşüyordu. Şuan sabahtan akşama kadar 200-250 cc zor çıkıyor. Sütümün çoğalması için denemediğim hiçbirşey kalmadı. 3 litre su, incir, süt , sütlaç, kayısı, komposto, çörek otu, solgar, duş, masaj, hiçbirşey sütümü bol yapmıyor ki bari sağıp sağııp vereyim. Bebeğim daha 4 aylık sütten kesilmek üzere. Bi yolu olan yokmu son çağre tekrar buraya yazım