HiraNurveAnnesiii Merhaba 🌸3 günlük bebeğim var Gözlerinin beyaz yerleri kenarlar sarımsı Normal mi geçer mi? çok korkuyorum
bertn HiraNurveAnnesiii bol bol emzir aç kalmasın yarım saatte bir saatte bir emzir sen emzirme indikçe hemen atlatır
EsraKerimm HiraNurveAnnesiii sütünüz varsa sürekli emzirin sarılığı geçmesi için.mama kullanıyorsanız sık mama verin.cunku sonu hastanede bitiyor.benim oğlum sütümün az olmasından sarılık oldu.kan şekeri düştü değeri çok yukselmişti sürekli emzirin emzirebildğiniz kadar yada mama
Mombabyy12 Sık sık emzir canım gerçi ben de cok sık sık emzirmedim kimse bana söylemedi doymadı da sarılık oldu ama geçti daha sonra merak etme olsa bile geciyo şekerli su sakin verme