HiraNurveAnnesiii Merhaba hanımlar 🌸3 gün önce doğum yaptım sezaryan ,gaz çıkaramıyorum Su ,rezene,yoğurtlu kimyon yiyorum ,içiyorum ama tık yok canım çok yanıyor acil Bilgi verirmisiniz 😞
melikeeomeer HiraNurveAnnesiii neskafe bende çok işe yaramıştı hem anesteziyi kolay atmıştım hemde gaz sorunum olmamıştı
Derenbahar HiraNurveAnnesiii benim ertesi gün çıkmıştı. Sezeryandan çıktıktan sonra bol bol yürümüştüm. Bi de süt ürünleri tüketmeyiniz.
HeartShapedGlasses HiraNurveAnnesiii ben kayısılı meyve suyu içmiştim hem tuvalete çıkmama hemde gaz çıkarmama yardımcı oldu
bertn HiraNurveAnnesiii klozet varsa uzun uzun klozette oturmaya çalışın iyi geliyor bol bol yürüyun ben merdiven inip çıkarak atlatmıştım
dios_gokta HiraNurveAnnesiii kayısı hoşavı tavsıye ederım bıde son çare lavma geçmiş olsun bılırım o gaz sıkıntısını🙄💨💨
perikiziannesi Dulcolax ilaç kesinlikle tek çözüm oldu bana. Ben gaz nedeniyle hastaneden bile 4 gün çıkamadım sezaryen sonrası. Eve çıkınca da doktorum devam ettirdi günde 2kez olrk.hala bile ara ara sıkıştıkça içerim muhteşem bir buluş bence. Gaz sancısını hatırladıkça ilaca şükrediyorum
Alpitom HiraNurveAnnesiii ben doğum yaptığım gece tüm gün WC ye gidip gelmiştim hem yürüyüş olmuştu hem de oturmuştum WC de sürekli ancak öyle çıkartabilmiştim 🤭🤭🤭 gazınızı çıkarmadan hastaneden taburcu etmiyorlar diye biliyorum doktorunuz bişey demedi mi
KoalasMom HiraNurveAnnesiii Sırt üstü yatıp bacaklarınızı bisiklet pedalı çevirir gibi yapın yavaşça, sonra kalkıp yürüyüş yapın ben o şekilde rahatlamıştım inşallah faydası olur ♥️
Tugcealp HiraNurveAnnesiii kızlar bende sezeryan oldum hiç gaz sorunum olmadı herkes bana aşırı kötü anlatmisti bu gaz sorunu neden oluyor hala anlamış değilim