Neden böyle oldu anlamıyorum ama bebegim 9 unda tam 7 aylık olucak önceden çok güzel uyurdu hemen ama son 3 gündür kesinlikle memede bile uyumuyor salıncak almıştım önceden koydugum gibi uyudrdu simdi çıglık çıglıga bagrıyor sadece batanniyede sallarsam uyur evde tekken yapamıyorum eşim gelene kadar hitap düşüyorum yorgunluktan aglıyırda aglıyor ek gıdaya yeni yenğ başladık ek gıdanın bir etkisi olmus olabilirmi veyatta ne uyumuyor uykuya direniyor ne yapmam lazım çözümm nee olabilir yaşayan anneler yardım edinn