Kizlar bebegim 7 aylik oldu dünden beri atesi 37 ile 38 arasi idip geliyor dönüşümlü olarak fitil ve surup veriyorum surup yada fitilin etkisi geçince ates tekrar çıkıyor acaba dedim dis değilde başka bir seyimi var deken elimi bi attım disi ucundan cikmis fakat hala atesi var 😔 tecrübeli annelerimiz bu ates ne zaman bitiyor acaba