Hepinize teşekkür ederim bugün hersey yolunda gitti . Sabah 07,30 da uyandık . Öğlen 12 de uyutmaya götürdüm 01.20 geçe uyudu . Sonra kendi uyanmadıgı içim 15.00 da uyandırdım . Akşam 9 da uyutmaya gittik ve 10.20 de uyudu . Uyuturken kitap okudum şarkı söyledim falan yok ağlıyor hala uykusuzluktan uykuya dalamamaktan . Biraz telefon da video açtım snra alışır diye kapattım ağladı açmam icin tekrar kapa aç telefondan vedalaştık derken biraz güleceksiniz diş fırçam şarjlı onu aldı eline tuşunu çalıştırdı onun işigiyla uyudu 😳😁 Bugun böyle kapattık yarın yine aynısı yapacağım . Belki bu kez öğlen uykusunu bir saat olacak şekilde yaparım . Uyuyan yavrumu uyandırmak ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum ama mecburum yoksa gece uyumuyor