kubusss 5.5 aylık kızım. Doğduğundan beridir aynı durumdayız. Daha gündüzleri yatağında yarım saatten fazla uyumuşluğu yok. Uykusu çok önemli diye kıyamayıp alıştırmadım bir de ihtiyacı var psikolojk olarak diye. Bir de işime de geldi açıkçası şuanda da mesela göğsümde uyuyor biraz dinleniyorum kitap okuyabiliyorum falan.Ama sanırım kendi kendilerne bırakmıyorlar😬Tam şu sıralR artık bir şekilde alıştırmayı düşünüyorum foruma da o yüzden bakmıştım şuan hatta😀Yani demem o ki erkenden alışırsa daha kolay bir süreç olabilir.