Simaybaran06 34+3 doğum yptim prematüre Bebek şuan 2 aylık birşey merak ediyorum ek gıdaya hangi ayda geçtiniz 6 aylık iken mi yoksa 7 aylık iken mi geçtiniz neler yaptınız nasıl başladınız 🤗
[silindi] Simaybaran06 33 haftalık doğdu oğlum. Biz tam 6 aylıkken başladık doktorumuz geçebilir demişdi.
Baby_Mila Simaybaran06 ek gıdaya geçmenin kuralı bebeğin destekli dik oturabilmesidir yani mama sandalyesinde oturabiliyorsa geçebilirsin annesi
Vanilya Simaybaran06 6 aylığa yakındı geçiş yaptık canım. Tam 6 ayı beklerdim dedi doktor. Bir umut ek gıda tadıma geçelim dedi çünkü kilo alımı hiç yoktu.
Simaybaran06 Bazı anneler 5 aylık iken başlıyor o yüzden erken doğduğu için tam 6 aylık iken mi onu merak etmiştim teşekkür ederim kızlar
Mirosum Simaybaran06 34 haftalık doğmuştum kilo alımı normal gidiyordu o yüzden 6. ayda başlayalım demişti doktorumuz tam 6.ayda başlamıştık birazda bebeğe bağlı kilo alımı oturması vs onlar normalde 6.ayda başlatıyorlar 😊
Gizemcellat Simaybaran06 bizde 36 haftalık doğduk mama içtiği için 5. Ayda başlanıyor dedi doktorumuz ama prematüre olduğu için 5 buçuk aylıkken başladık anne sütü alıyorsa 6. Ayda başlanıyor demişti