Kızlar selam iki gündür tuvalet iletişimine başladık..Kızım 6 aylık bu arada. Deli gibi video izleyip yazılar okuyordum..Veee az evvel yine kaka yapacağını anladığım sırada tuvalete götürdüm oraya yaptı :) Sizler de durum nasıl uygulayan var mı ? Daha başındayız devam ettirebilir miyim bilmiyorum ama motive etti beni🎈