ZeyBay Merhaba 14 gunluk bebegim gaz sancisi cekiyor, ben yediklerime dikkat ediyorum, gunde 2 kere topuklarina aci elma yagi suruyorum onerisi olan var mi?
Hcy ZeyBay acı elma ben de önerilmiyor diye biliyorum. Ben oğluma (40 günlük) kimyon yağı sürüyorum ve her beslenmesinden önce 1 çay kaşığı kimyon suyu veriyorum. Hazırlama videosu ayrıca gece rahat uyuyabilsin diye doktorumuz mommys bliss gece önerdi ama 1 aylıktan küçüklerde kullanılmıyor.
Aselipekveannesi ZeyBay yemeklerine kimyon kat gerekirse her yemege rezene cayi ic veya anne cayi al bebegi ve kendini sicak tut coreotu yagida gaza iyi geliyor
Gns- Acı elma yağı pek onerilmiyor bilginize. Masaj yapıp ayaklarını ve karnını sıcak tutmata çalışın.
Zhranne Biz de yaklasik bir ayligiz 2 gun once aglama krizine girdi acile gittik doktor tam bosaltim yapamamasindan dedi ( bu arada kızım kakasını da herhün yapmıyor) masaj önerdi ve babs damlayı.