tubaden Mom080 nasıl ya ben hep suya illa bir kapak dökerim aslında gelmemesi gerekmez mi ya bak şimdi 😔
Mom080 tubaden ben de duyunca şaşırdım ama öyle ben de hep çamaşır suyu kullanıyorum ve hiç rahatsız olmuyorlar
Balanne_ Maviyesil121212 nane yağını nerwler döktün canm benim evdede var ufakları cok sükür ama bebiş küçük yiğcek diye korkuyorum