Sibls nursocum ya biz taşınacağız ondan evimde karınca var 🥴 öldürmek istemiyorum ama misafir filan geliyo kırıntı olmasa bile çıkıp dolaşıyorlar evde bıktım bıktım eski evde değil 😒
nursocum Sibls valla benimde vardı geçen yaz hemde 14. Kat azmedip çıktıkları içinde hiç karışmadım bir süre sonra kendileri gitti 😂
Mom080 dewamkee yok.onlar diyalog sevmiyor ben konuştuğum da onlar halen çalışıyordu meşgul etme diyorlardir.kesin
Mom080 dewamkee yok her yerdeler pasaportlari da var mı acaba ikametgahlarini her yıl yeniyorlar mi acaba bizim gibi. Yoksa doğuma büyüme buralilar mi😁
Mom980 Mom080 Bir çözüm buldun mu? Mutfağa girmek içimden gelmiyor resmen birkaç gündür bir sürü karınca var 😢
Zeyna_ Mom080 evet. Ben birsuru karınca ilacı aldım hic bir ise yaramadı. Bebek pudrasını 5 gün ust uste döktüm gayet rahatladı