Merhaba hanımlar, ben 12 günlük taze bir anneyim. Maalesef göğüsümde mastit oluştu ve 2 gündür sütümde baya bir azalma var. Tekrar arttırmak için neler yapabilirim? Mastit için bolca emzirip ve sağmaya çalışıp, sıcak duşa giriyorum. Bunlar dışında önerileriniz neler ?