elzemommy kızlar 2 kere yıkadım ama hala yapış yapış ele geliyor nasıl halledebilirim önerisi olan???
Balkizlarim elzemommy sıcak suya bulaşık deterjan’i döküp temiz bezle silin ve karbonat ile de olur Allah kolaylık versin 🤲🙏🥰
Deletedmom54121 elzemommy bi gece deterjanlı suda beklet fairyli sıcak su sonra sık elşnde sonra makıneye at içine bulasık tableti at onla yıkansın
Bulutyumurta elzemommy benim dün halıma döküldü 60 derecede deterjanı fazla attım bide ıslatmalı yıkadım cıktı :)
Mayisannesi34 Ben bir kumaşa yağ değince az fairy döküp çitileyip durulamadan makinaya atıyorum çok temiz oluyor 😅