Canım ben hatemde doğum yaptım ama çocuk dr yi beğenmemiştim. Çok şükür kızımla ciddi ilgili ciddi sorun yaşamadık dr icin ama kansızlık ve bingildagi ile ilgili kafama takılan şeyler için götürmüştüm her zmn da ona alıyorum randevuyu şehitkamil devlette dr harika kayacan var bu aralar yoğun bakımda nisan 15 sen sonra açılırsa randevu sistemi bende kan değerleri icin alicam ilgileniyor ben memnunum diğer dr ler boş dururken o hep kalabalık yani genç biri yine de bir dene bence.