Mom081 şimdi şöyle ben ne desem yalan olur. Şu an hepsi zamanına göre önceden çok çok yükseldi. Eşim uzun zamandır giriyor o bilir. Artık eskisi kadar yükselmez diyor. Bi de devlet şu an buna taktı. Çok ciddi rakamlar kazananlar var. Vergi falan getirebilirler. Ama 300 TL nizin 600 olması İçin %100 kar etmeniz lazım o da olur mu bilmiyorum. Ben bitcoinden çok BİST100 e bakıyorum onu Daha iyi anlıyorum