En çok korktuğum şey başıma geldi. Kendim bile öpmeye koklamaya korkarken 46 günlük bebeğimde korona çıktı. Çok ağladım kahroldum ama yapacak bişey yok bundan sonra dua edip Rabbimden şifa istiyorum. Bebeği korona geçiren anneler ne yaptınız nasıl geçirdi bebekleriniz kaç günde sağlığına kavuştu? Kolay atlatabilmesi için neler yaptınız? Çok korkuyorum bebeğime birşey olursa diye. Şuan sadece ateş ve salya akıntısı var bir de kakası yeşil renkli. Yardımcı olursanız sevinirim.