QueenBeee Kızlar bebeğim 2.5 aylık bildiğiniz baş parmağını emiyor çekiyorum ağlıyor nasıl olacak böyleeee
Pamuk_seker QueenBeee çekmeyeceksiniz elleriyle tanıyor herseyi keşfediyor siz cektikce sadece süreç uzuyor 4 yasina kadar normalde 4 ayda birakti kizim hic mudehale etmedim
Nuraanne QueenBeee 8.aydan bildiriyorum geçiyor merak etmeyin ben de çok tedirgin olmuştum alışkanlık olacak diye ama çok şükür geçti
MrsDumanAda 14 aydan bildiriyorum 😂 kızım baş parmağını emerek uyuyor 🤷🏻♀️ Bence biraz gözlemleyin alışkanlık olabilir
Keremcanannesi Ayyy delircem 5 ay 22 günlük oglum emmeye basladi. Görumcemin 7 yasjndaki kizi emiyodu birak diyodum 🤦♀️
QueenBeee Keremcanannesi bende ablamla dalga geçerdim ablamda uzun bi süre parmak emmiş çok dalga geçerdim kızımda emmeye başladı 😂
Pamuk_seker QueenBeee yani elini agzindan cek dersiniz cekersiniz bu süreç uzar hic mudehale etmeyin kötü birsey degil sonuçta yaptığı 😇kimsede birsey demesin elini agzindan cek falan diye kaynanam kizima elini cek dedi sonra kizimin agzindan çekti elini ufacik vurur gibi yapti tepkimi verdim
Minigimm1 QueenBeee benim kızçemde emer baş parmağını, 14 aylık olcak daha da bırakmıyor valla emzik niyetine onu kullanıyoruz 🤷♀️
Minigimm1 QueenBeee aynen devam eder öyle, bırakacağını sanmıyorum emzik gibi her şeyi oluyor parmağı valla
QueenBeee 2153turuncu belki bizimkide damak kaşıntısıdır bilemiyorum bu damak kaşıyıcılar var onları kullanabilirsin aklıma başka bişey gelmedi
elizitosunannesi 5ay 18 günlük 2.5 aydır bizde emiyoruz hatta elini çekip göğsümü vermeye çalışıyorum almıyor,
2153turuncu QueenBeee midesini bulandırıyor aldım farklı farklı sadece elimi kabul ediyor muhtemelen sizinde damak kaşıntısıdır
Ediseymenatay QueenBeee Kesinlikle elleme sakın. Oral dönemde geçecek merak etme. Şimdi müdahale etmen demek beyinde ki bazı kısımları etkiler.