tontisbebegim Kızlar oğlum 3.5 aylık her uykusundan ağlayarak uyanıyor ve çok huysuz sürekli ağlama halinde çok mutsuz hep emmek istiyor. Nedendir bu hasta olabilir mi😔
Pinar_kb tontisbebegim bir ara bizde de olmuştu. Hatta ara ara hala yapıyor. Her bebek farklıdır. Doktora sormuştum normal demişti. Ama siz isterseniz kendi doktorunuza sorun bir şey olduğunu sanmam ama içiniz rahat eder.
gulay_candemir tontisbebegim Bebeğim iki yaşına girecek halen ağlayarak uyanıyor acaba ne zaman gülerek uyanır merak ediyorum 😔
gulay_candemir tontisbebegim Dediğim gibi doğduğundan beri aglamadigi gün yok bende anlamıyorum neden ağladığını
Ervaveannesi Büyüme atağı olabilir atak dönemlerinde bebekler genellikle böyle tepkiler veriyor başka bir sıkıntısı yoksa geçici bir süreç olduğunu bilin içiniz rahat olsun
tontisbebegim Ervaveannesi ama hani 3. Ay atağı değil geçti o. 4 aya da daha var ondan atak ihtimalini bitirmiştim aslında kafamda. Korktuğum şey geliyor heralde 🙄
Fundakara tontisbebegim atak canım benimki 3 ay 19 günlük perişanım inanki uyanırken uykusu gelince acıkınca hep ağlak oldu 🤕
tag_20 tontisbebegim benim oğlum da 3 ay 14 günlük aynı durumdayız, kullandığım farklı bir uygulamada atak dönemlerini takip ediyorum. Şu an yaklaşık 1 ay süren 4.ay atağında görünüyor 🤷🏻