elifiii Feyyyzza aycicek yagıyla olmaz tadı agır olur. cok canınız cektiyse 1-2 prosiyonluk yapın komsudan isteyin tereyagını, margarin de kullanmayın.
marscicegi Ben tereyağı olmayınca yapıyorum, 10 numara olmasa da benim o anki tatlı ihtiyacımı görüyor valla ☺️
17112020 Feyyyzza Yari tereyag yari sıvıyağ genel ölcüm ama bazen hafif olsun diye oyle yaparimm afiyet olsun