Mahirss yaklaşırken maske takarsanız geçmez inşallah. Aynı evde bulunduğum kayınvalideme geçmemişti çünkü. Kusma belirti değildir korkma. Halsizlik, beslenme reddi, ateş durumu olduğunda 112 yi arayıp sizi bilgilendirmesini rica edin. Onlar yardımcı oluyorlar. Benim kızım daha çok küçük olduğu için müşahade için hastaneye yatmak istemiştik biz. Covid sürecini hastanede atlattık yani. Ama hiç bir tedavi uygulanmadı, çünkü çocuklar için ilaç tedavisi yok. Ateşi çıkarsa ayaklarının altına ve koltuk altına limon sür, ıslak bez uygula eğer o şekilde de düşmezse doktor tavsiyesiyle calpol verebilirsin. Korkulacak hiç bir şey yok. Bu süreçte en çok dikkat edip dinlenmesi gereken sensin. 🌹