annecik344 Arkadaşlar bebeğim emmediği için sağıp veririm diye aldım o da emmiyor diye sütüm çok azdı bi kere sağdım çıkmadı sütüm fişi faturası garantisi herşeyi duruyor 2 ay olmadı alalı öylece duruyor alan olursa satıyorum