Benim doktorum tarçınlı su ile mamayı yap dedi ama ona rağmen kabul etmedi.. sonra ne olduysa demekki artık iyice aç kalmıştı ve normal su ile yaptım tuttu çok şükür devam ediyoruz 7 aylık olduk bile yaradı yani.. alerji çok zor bişi Allah kolaylık versin