Kızlar 6 yaşındaki kızım arka dişi apsesi vardı ve çürümüştü antibiyotik kullandık geçmişti ama çürükmüş antibiyotıkten sonra çekincem demişti geçen hafta gidemedik bugün agladı feryat figan dişim agrıo diye özel dişe götürdğ babası röntgen çekmiş ve apse yok istersenz çekelim demiş ama içim hiç rahat değil apse varsa bişe olursa kızıma allah korusun eşim doktor baktı apse yok çürümüş dedi doktor diyo ama bilmiorum apse olsa anlar dimi 😕