Miniklerim03 Durukubra bn sıcak suyla yapıyorum 1 kasık mama biraz sıcak su ayarlıyorum kıvamını cok sulu yapmıyorum öyle yiyo smdi içine pekmekde katıcam bakalım yermi öyle denicem
Deletedmom0900 Ben onu hic anlamadm aldm evde duruyo valla sulu bisey oluyo kasik mamasi normalde o bide soguk suyla yapiliyomus kizima verdm de hic sevmedi
Papatya53 Ben ılık su ile sulandırıyorum sonra içine biraz devam sütü katıyorum. Yarım ayvayı haşlayıp eziyorum sonra 1 yk irmiği 1çb suda pişiriyorum bütün hepsini karıştıyorum içinede biraz doğal pekmez damlatıyorum öyle yediriyorum. Cevizim varsa eğer blenderda toz haline getirip ondan da biraz katıyorum
Deletedmom0900 Deletedmom115 soguk derken kaynamis ilimis su canm mama gibi daha sicak su da yapilmiuo yani tarifinde.oyle diyo