Sare_annesi Merhaba hanımlar başakşehir çam ve sakura şehir hastanesinde ilgili önerebilceğniz çocuk doktoru var mı, yeni doğum yaptım doktor arayışındayım yardımcı olursanız çol sevinirim
Sare_annesi Tkmile maalesef sadece kalça ultrasonu için orda herhangi bi doktora götürdüm, onun dışında aylık kontrollerine özelde devam ettik
0znur Tkmile geçen hafta ablam gitti, Ceyda Öney di doktorun adı çok memnun kalmış. Çok güzel muayene etti dedi. Birde Hatice diye bir doktoru önermişti hastanede bir kadın bana. Bir kere de eda Zeynep adında bir doktra gittim ondan da memnun kaldım.
Tkmile Sare_annesi hangi dr hastane peki ?? Bende ikinci ay kontrolüne oraya mı gitsem diyorum ama kararsızım
Sare_annesi Tkmile nisa hastanesinde doğum yaptım ilk kontrolünü hamdi murat yıldırım bey yapmıştı daha sonra kontrol için gittiğimizdede çok memnun kaldım her şeyi uzun uzun anlatıyo her soruma tatmin edici cevap veriyo tavsiye ederim arayıştaysanız