Daha öncede post açmıştım konuyla alakali kisaca özet geçeyim bebegim şuan 43 günlük bastan beri mama agirlikli gidiyoruz sütüm gelmedigi icin mama basladilar sonrasinda meme reddi yaşadım ve bir cok sey denedim geri dondurmek için neyseki silikon ucla ve ustten mama damlatarak biraz biraz emmesini sağladım yine bu surecte gece fazla emmiyor gunduz daha cok emiyordu emip uyuyodu bende doydu saniyodum mama vermiyodum dr. Kontrolunde ac birakmissiniz bu cocugu diyincr mamaya mecbur tekrar yuklendik simdi yine az emiyor😔 gece emmedigi icin sabah sagiyorum 90 cc çıkıyor iki memeden ama gun icinde tekrar sagdigimda iki memeden max 45-60 cikiyor simdi az emmeye basladigi icin sagima yuklendim ve goguslerim kan topladi yarıldı onuda yapamiyorum artik elle sagmayi denedim oda yeterince bosaltmiyor göğüsleri napicam bilmiyorum cok çaresiz kaldım azda olsa sütüm varken icsin icebildigi kadar diyorum ama bu gidisle oda biticek 😔 benim gibi olan varmı nolur moral verin ne yapmam gerek goguslerimi dinlendiriyim bi iki gun diyorum iyilessin krem vs sürüyorum gümüş kapak kullaniyrum ama saginca yine yariliyor basa dönüyoruz inanilmaz aci cekiyorum 😭