Zeynom33 teşekkür ederim,size de çok geçmiş olsun.
Bir tedavi uygulanmıyor şuan için,en son mart başında prof.dr’a ultrason çektirdik.bunu yaşayan bebeğin çok olduğunu,riskli bir şey olmadığını sadece takip gerektiğini söyledi.Ama ondan başka bir kaç aydır gittiğimiz yine prof.dr çocuk nefroloji doktorumuz var.ultrasona göre taş boyutları biraz büyük olduğu için bir sürü kan ve idrar tahlili istedi.ama malesef benim ameliyatım girdi araya yaptıramadık,bir hafta sonra yaptırmayı düşünüyoruz.ama şuan için ilaç tedavisi uygulanmıyor.idrar rengini,kokusunu ve ateş yapıp yapmadığını takip et dedi.bebeğim 6 aylık oldu bu arada yeni,ama bugüne kadar bu saydığı sorunu hiç yaşamadık.