9 günlük bebeğim var. İlk 5 gün göğsümden süt gelmedi ve mamayla biberonla besledim. Şimdi sütüm geliyor ama göğsümden ilk sıkışta süt gelmiyor. Pompayla çektiğimde 5-6 çekişte artık gelmeye başlıyor ama bebeğim çektiğinde gelmiyor. 9 günde biberona alıştı. Şimdi göğsümü emzik niyetine ağzına alıyor. Bir kere çekiyor süt gelmediğini görünce bırakıyor. Sütün tazyikli gelmesi için ne yapmalıyım? Bir işlem gerektiriyor mu? Biberon yerine anne göğsünü emsin istiyorum. Çok üzülüyorum ağlayacağım artık.