Bende giymedim ama şimdilik evde hareket temizlik vakti termal eşofmanı giyiyorum . Terleyince değiştiriyorum. Şuan diyet yapamıyorum sütüm az . Ama bol sıvı tüketiyorum . Ekmeği azalttım. Yazın oğlumla çıkıp yürüyüş yapınca vericem inşallah . Çünkü hergun yürüyüş yapan biriydim