Ebrugoktug08 annemler geçen sene hol ve mutfak seramik üzerine yaptırdılar, hiç kötü görüntü yok. Temizliği cok daha kolay oldu, fayans temizlenmiyordu bir türlü derz aralarına birşeyler giriyordu kötü görüntü vardı. parke süper oldu, seçim yapıp ölcü alınması vs. ile 3-4 hafta gibi ( kış ayı için) bir sürede yapıldı.