prensannesi12345 busenur34 çok normal canım benim oğlumda öyleydi 40 I çıktıktan sonra azalıyor merak etme. Aç olduğu için değil senin kokunu almak ve huzurlu kollarında olmak için 🙏☺️
Hivrozam busenur34 daha cok kucuk ben 3.aya kadar sık sık emziriyrodum meme hep ağzındaydi doktor kontrolunde doktor mama mı veriyorsun demisti hayir sadece sut cokk guzel beslemişsin kilosu cok iyi saglikli bebek demisti
Naciyedinc Bu dönemde sadece aç olduğu için değil, tek bildiği şey o olduğu için, size ihtiyacı olduğu için emiyor🥰 bol bol emsin ten teması kurarsınız ne güzel🌹