Pelrenc Merhaba benim bebeğim 2 aylık. Bir kanguru almak istiyorum.piyasada çok güzel kangurular var ama ben 2 Aydan itibaren kullanabileceğim bir şey arıyorum. Çok aşırı para vermek de istemiyorum.kullanan annelere sormak istiyorum hangi marka-model kanguru önerirsiniz? Bir de 2 aylık bebeğimi kanguruya bacakları ayrık şekilde koymam doğru mu acaba sizler nasıl yapıyorsunuz ?
elifzeze Pelrenc ergonomik kanguru almalisiniz anatomik kanguru icin erken henüz bacaklari ayrik olacak yani kalca cikikligi olur bebeginizde aksi takdirde solomombaby kanguru cok iyi internet sitesinden bakmanizi oneririm eger ankarada yasiyorsaniz ankaradan alabilirsiniz magazasindan
Sulegorkem Pelrenc soobe ninkini aldım joker babyden 60₺ aldım çok kullanışlı yol yürürken bile bebeği içine yerleştire biliyosun ben çok memnun kaldım tavsiye ederim
Miniminianne Pelrenc ben aciliyetten kraftın kangurusunu almıştım e bebekten çok memnun kaldığımı söyleyemem açıkçası, tavsiye etmiyorum. Takması zor kullanışlı değil oğlum da içinde pek rahat değil gibi kullanmıyorum o yüzden
Ipekpncr Mamadush baby aldik biz daha 1 ayligiz kullanmadik ama yorumlar cok olumlu instagramda sayfasi var bakabilirsin
yasmin2222 Ben de az önce solomonbaby yenidoğan kangurusundan sipariş verdim. Cuma günü gelecekmiş. Fiyat performans yönünden bu markayı çok öneriyorlar.
aliannesi [bilinmeyen] bebeğiniz ne kadarlık? benimki haftaya iki aylık olacak, slingi pek sevmedi. kanguru için küçük mü emin olamıyorum, bir de o bacakların ayrık durma olayı nasıl oluyor bebek rahat ediyor mu içinde yani