Merhaba kızlar. 20 gün sonra işe başlayacağım ve çocuğumu emziriyorum. 2.5 saatte bir emiyor. Ben çalışacağım için sütümü sağmak istiyorum. Ama sürekli emzirdiğim için de ne zaman sağım yapacağımı bilmiyorum. Sanki sağınca çocuğuma yetmeyecek gibi geliyor. Siz ne zaman sağım yapıyorsunuz?