Kızlar benm bebeğim tam oruç başlangıcında 4aylık oluyor oruç tutmak istiyorum fakat sütüm dha çok azalır diye korkuyorum kendine göre bi plan bulan var mı uygulayan felan sütüm az ek olarak mama veriyorum mamayı uykusunda yio Napmalıyım acaba normal eskisi gibi beslensem yeterli olur mu şu an eski yediğimin iki üç katını yiyorum ama sanki sadece bana kilo oluyor???