Mer-seL merhaba benim de asansörüm yok ve evim üçüncü katta. İlk bir yıl için bu araç bu yüzden kurtarıcım oldu. Çoğu zaman eşim kapatmadan dahi bebek içindeyken çıkardı, o kadar hafif. Bastonu bir yaşından sonra aldık. Bu bastona göre çok daha rahat kapanıp açılıyor