Ylcmelis Cansusucu ben doğduğundan beri kullanıyorum 3numaraya geçtik 32,50TL 50tane var içinde ama bu yıl zam geldi bunlarada
ikizbabymom Cansusucu ben kullandım memnunda kaldım ama numara büyüdükçe fiyatda artıyo maalesef 5 numarası molfixle hemen hemen aynıydı ondan sonra bıraktım
Beratmirac052 Cansusucu Canım herkes çocuğuna en iyisini kullanmak ister ama bu devirde bütçe de çok önemli sık sık degistirdigin zaman sorun olmaz herkesin evladı paha biçilmez en iyilerini hakkeder